У середині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал.
Мартін Лютер Кінг
***
Інноваційна діяльність — це гарно організована, раціональна і систематична робота.
П. Друкер
Науково-методична робота — це систематична, колективна та індивідуальна діяльність педагогічних працівників, спрямована на вдосконалення їхньої кваліфікації та професійної майстерності. Вона вимагає постійної уваги і копіткої, безперервної роботи педагогів, бо саме її результати можуть значно підвищити рівень освіти. Важливе місце в цій роботі відведено участі педагога у різних методичних формуваннях різних рівнів (заклад, місто, область...)
Саме вона (участь):- спонукає до творчих пошуків усіх учасників освітньо-виховного процесу;
- допомагає фаховому становленню й подальшому зростанню;
- у поєднанні з самоосвітою та інноваційною діяльністю дає простір для творчої реалізацій науково-методичної проблеми вихователя.
Моя методична діяльність передбачає причетність до наступних методичних формувань та заходів закладу:
- психолого-педагогічні семінари-практикуми «Роль комунікативної компетентності педагога як ключова складова для збереження розвивального середовища дошкільника»; «Формування розвитку охорони життя та здоров'я дітей дошкільного віку засобами еколого – валеологічного виховання»; "Діалог";
- спільний психологічний практикум для педагогів та батьків "Піклуватися про психологічне здоров’я дитини – основне завдання дорослих";
- творча група щодо реалізації науково-методичної проблеми ДНЗ «Створення атмосфери духовної та національної єдності всіх учасників освітньо – виховного процесу та формування соціального досвіду шляхом оновлення змісту та методів громадянсько-патріотичного виховання»;
- круглий стіл з проблем: «Обмін думками та пропозиціями щодо складання річного плану роботи та планування методичної роботи», «Основні критерії оцінки якості дошкільної освіти в ДНЗ».
Мною були підготовлені посібники:
- "Раннє читання дошкільнят",
- "Від екології природи - до екології душі",
- "Моя сонячна Україна"
Кроки до інноваційної діяльності:
- вивчення та запровадження технології раннього читання за Декролі та Г.Доманом;
- створення електронного інтерактивного посібника "Раннє читання";
- вивчення та застосування технології театральної педагогіки за однойменною монографією В.Ц.Абрамян.
Немає коментарів:
Дописати коментар