Методична робота

      У середині нас криються потенційні творчі можливості, й ми повинні працювати щосили, щоб розкрити цей потенціал.

Мартін Лютер Кінг

***

Інноваційна діяльність — це гарно організована, раціональна і систематична робота.

П. Друкер
     Науково-методична робота — це систематична, колективна та індивідуальна діяльність педагогічних працівників, спрямована на вдосконалення їхньої кваліфікації та професійної майстерності. Вона вимагає постійної уваги і копіткої, безперервної роботи педагогів, бо саме її результати можуть значно підвищити рівень освіти. Важливе місце в цій роботі відведено участі педагога у різних методичних формуваннях різних рівнів (заклад, місто, область...)
     Саме вона (участь):
  • спонукає до творчих пошуків усіх учасників освітньо-виховного процесу; 
  • допомагає фаховому становленню й подальшому зростанню;
  • у поєднанні з самоосвітою та інноваційною діяльністю дає простір для творчої реалізацій науково-методичної проблеми вихователя.
Моя методична діяльність передбачає причетність до наступних методичних формувань та заходів закладу:
  • психолого-педагогічні семінари-практикуми «Роль комунікативної компетентності педагога як ключова складова для збереження розвивального середовища дошкільника»; «Формування розвитку охорони життя та здоров'я дітей дошкільного віку засобами еколого – валеологічного виховання»; "Діалог";
  • спільний психологічний практикум для педагогів та батьків "Піклуватися про психологічне здоров’я дитини – основне завдання дорослих";
  • творча група щодо реалізації науково-методичної проблеми ДНЗ «Створення атмосфери духовної та національної єдності всіх учасників освітньо – виховного процесу та формування соціального досвіду шляхом оновлення змісту та методів громадянсько-патріотичного виховання»;
  • круглий стіл з проблем: «Обмін думками та пропозиціями щодо складання річного плану роботи та планування методичної роботи», «Основні критерії оцінки якості дошкільної освіти в ДНЗ».
     П'ятий рік я є постійним учасником міського семінару-практикуму для вихователів міста з проблеми: «Формування мотиваційних  основ екологічної свідомості дитини через повноцінне використання  всіх форм роботи з екологічного виховання».
Мною були підготовлені посібники:
  • "Раннє читання дошкільнят", 
  • "Від екології природи - до екології душі", 
  • "Моя сонячна Україна"

Кроки до інноваційної діяльності:

  • вивчення та запровадження технології раннього читання за Декролі та Г.Доманом;
  • створення електронного інтерактивного посібника "Раннє читання";
  • вивчення та застосування технології театральної педагогіки за однойменною монографією В.Ц.Абрамян.

Немає коментарів:

Дописати коментар